DOPRAVA ZADARMO pri nákupe nad 29 €

Doprava

Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?
Aké spôsoby doručenia využívate?
Na akú adresu viete tovar doručiť?
Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?
Posielate zásielky aj mimo Slovenska?
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?
Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

Pri objednávke nad 29 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZADARMO.
Pri objednávke pod 29 € je účtované prepravné 2,90 €.

Aké spôsoby doručenia využívate?

Kuriérska služba GLS

  • Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
  • O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Na akú adresu viete tovar doručiť?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00-17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.

Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:

  • telefonicky na čísle +421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@dr24.sk.

Posielate zásielky aj mimo Slovenska?

Nie, mimo Slovenska, zásielky nedoručujeme.

Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím, kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle+421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@dr24.sk.

Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?

Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo e-mailom.

Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle+421 2/321 154 74 (pondelok-piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@dr24.sk.

Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Tovar doručujeme výlučne prostredníctvom doručovacích spoločností. Osobný odber je možný iba v prípade, ak prepravca umožňuje túto službu, napríklad formou uloženia zásielky v balíkomate alebo parcelshope.