Doprava
Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?
Aké spôsoby doručenia využívate?
Na akú adresu viete tovar doručiť?
Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?
Posielate zásielky aj mimo Slovenska?
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?
Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?
Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?
Pri objednávke nad 50 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO.
Pri objednávke pod 50 € je účtované prepravné 2,99 €.
Aké spôsoby doručenia využívate?
Kuriérska služba GLS
- Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
- O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
- Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.
Zásielkovňa - výdajné miesta
- Pre pohodlné doručenie a uloženie zásielky na preferovanom výdajnom mieste využívame služby prepravnej spoločnosti Zásielkovňa.
- O odovzdaní zásielky do rúk Zásielkovne Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
- Tovar je doručený na výdajné miesto spravidla do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.
- O uložení balíka na výdajnom mieste Vás bude informovať Zásielkovňa spolu s poskytnutím informácií potrebných pre vyzdvihnutie objednávky.
Na akú adresu viete tovar doručiť?
Pri doručení kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00-17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.
Ak Vám nevyhovuje doručovanie na adresu, môžete si nechať doručiť balík na výdajné miesto Zásielkovne a balík si vyzdvihnúť v čase, kedy Vám to najviac vyhovuje. Zásielkovňa poskytuje širokú sieť výdajných miest, z ktorých si môžete vybrať podľa vlastných preferencií, či už v blízkosti Vášho bydliska, práce alebo podľa otváracích hodín prevádzky. Vaša objednávka bude uložená na výdajnom miestne počas 7 dní. Vyzdvihnúť si ju môžete kedykoľvek počas otváracích hodín Vami zvolenej prevádzky.
Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?
Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:
- telefonicky na čísle +421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
Posielate zásielky aj mimo Slovenska?
Nie, mimo Slovenska, zásielky nedoručujeme.
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím, kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Taktiež nás kontaktujte v prípade, ak ste si zvolili výdajné miesto a Zásielkovňa Vám ani po 2 dňoch od expedovania balíka neposlala informácie k vyzdvihnutiu objednávky. Môžete nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle+421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo e-mailom. Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie.
Na výdajnom mieste bude objednávka uložená po dobu niekoľkých dní. Ak si ju aj napriek dlhšej lehote na vyzdvihnutie nebudete môcť prevziať, kontaktuje nás. Nájdeme pre Vás najvhodnejšie riešenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle+421 2/321 154 74 (pondelok-piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?
Tovar doručujeme výlučne prostredníctvom doručovacích spoločností. V kuriérskej službe je osobný odber možný iba v prípade, ak prepravca umožňuje túto službu, napríklad formou uloženia zásielky v balíkomate alebo parcelshope. V prípade prepravcu Zásielkovňa si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na Vami zvolenom výdajnom mieste.