Často kladené otázky FAQ
Produkty a objednávky
V prípade poradenstva pri výbere produktov sa môžete obrátiť na náš zákaznícky servis. Podľa typu produktov nás zastihnete na týchto kontaktných údajoch:
Poradenstvo pre drogériu a kozmetický tovar
- telefón: +421 232 115 474
- e-mail: [email protected]
Poradenstvo pre lieky a vitamíny
- e-mail: [email protected]
Pri využití odborného poradenstva v oblasti liekov a vitamínov, Vás žiadame do e-mailu uviesť okrem otázky aj telefónne číslo, na ktorom Vás môžeme v prípade potreby spätne kontaktovať. Náš farmaceut sa bude Vašej požiadavke venovať čo najskôr.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom dostupnosti tovaru, plánovanej alebo už zrealizovanej objednávky na dr24.sk, prípadne chcete nahlásiť zmenu v objednávke, môžete nás kontaktovať priamo na zákazníckom centre
- telefonicky: +421 232 115 474
- e-mailom: [email protected]
Zákaznícky servis je dispozícií každý pracovný deň od 9:00 do 17:00.
Pri nákupe máte možnosť vložiť Vami vybraný tovar do košíka a zadať počet kusov, o ktoré máte záujem. Ak chcete tento tovar následne objednať, je potrebné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, e-mail, telefonický kontakt, fakturačnú adresu a adresu dodania. Následne zvolíte spôsob dopravy a platby, zaškrtnete súhlas s obchodnými podmienkami, oboznámenie sa s ochranou osobných údajov a stlačíte tlačidlo OBJEDNAŤ.
Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia na dr24.sk prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.
Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú e-mailovú adresu potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky. Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty, prípadne reklamnej pošty (propagácií) alebo do spamu, prosím, kontaktujte nás (e-mailom [email protected] alebo telefonicky +421 232 115 474 v pracovné dni od 9:00 do 17:00). V prípade, že máte vytvorený profil, môžete si zrealizovanú objednávku skontrolovať aj vo Vašom profile: Môj účet - Moje objednávky.
Vašu objednávku na dr24.sk sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie. Aktuálnu dostupnosť konkrétnych produktov zistíte v košíku, systém Vám automatický vypíše do koľko dní, resp. hodín budeme Váš tovar expedovať. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám odošleme až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov.
Objednávka je stornovateľná do doby jej expedovania, teda pokým Vám nepríde e-mailom upozornenie o vybavení objednávky a odoslaní tovaru. Pre storno objednávky, prosím, kontaktujete naše zákaznícke centrum e-mailom na adrese [email protected] alebo na tel. čísle +421 232 115 474.
Áno, adresu doručenia je možné zmeniť kedykoľvek. Pre zmeny v objednávke, ktorá ešte nebola odovzdaná kuriérskej službe, kontaktujte naše zákaznícke centrum na tel. čísle +421 232 115 474 alebo e-maile [email protected]. V prípade neskoršej zmeny adresy dodania, túto zmenu, prosím, komunikujte s kuriérskou spoločnosťou. Kontaktné údaje pre zmenu v doručovaní obdržíte priamo od kuriérskej služby, ktorá bude Váš balík doručovať, a to v e-maile alebo SMS.