Reklamácia tovaru
Na tovar zakúpený na dr24.sk sa vo všeobecnosti vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak, a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.
Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom našej služby Online vrátenie. Postup reklamácie tovaru:
- Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Reklamácia.
- Označíte produkty, ktoré si želáte reklamovať a uvediete dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady, prípadne fotodokumentáciu vady.
- Zadáte číslo bankového účtu.
- Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k reklamácii.
- Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, spolu s vytlačeným sprievodným listom na adresu:
United Fashion Group s.r.o.
Sliačska 1/D
831 02 Bratislava
Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.
Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.
Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.