DOPRAVA ZADARMO pri nákupe nad 40 €

Výmena a vrátenie

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Ako je to s platbami pri vrátení tovaru?
Aká je lehota na vrátenie tovaru?
Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?
Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?

Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 14 dní od doručenia. 
Nárok na vrátenie tovaru zaniká pri produktoch, ktoré nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (napr. kozmetika, ktorá môže prísť do kontaktu s pokožkou, krémy, šampóny, dekoratívna kozmetika a pod.).

 

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom služby Online vrátenie. Postup vrátenia tovaru: 

  1. Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.
  2. Označíte produkty, ktoré si želáte vrátiť a uvediete dôvod vrátenia - ak Vám žiaden z ponúkaných dôvodov nevyhovuje alebo si neželáte uviesť dôvod vrátenia tovaru, zvolíte možnosť bez udania dôvodu.
  3. Zadáte číslo bankového účtu.
  4. Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k vráteniu tovaru.
  5. Vytlačený sprievodný list odporúčame zabaliť spolu s nežiadúcim tovarom a poslať na adresu:

    United Fashion Group s.r.o.

    Sliačska 1/D

    831 02 Bratislava


Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru odporúčame vložiť dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára. 

Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.

Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní. O spracovaní požiadavky Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online vrátenie.

 

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle+421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na [email protected].

Ako je to s platbami pri vrátení tovaru?

Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Aká je lehota na vrátenie tovaru?

Všetok tovar zakúpený na dr24.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť do 14 dní od doručenia. 

Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?

Tovar, ktorý si želáte vrátiť zašlite na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou alebo kuriérom). Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku s tovarom neposielajte na dobierku, takáto nebude prevzatá a odporúčame uchovať si doklad o odoslaní tovaru. Na vrátenie tovaru môžete využiť našu službu Online vrátenie. Pre rýchle a jednoznačné identifikovanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s priloženým sprievodným listom vygenerovaným na základe online požiadavky.


Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na [email protected].

 

Pre komunikáciu so zákazníckym centrom ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile. Tým budeme Vašu požiadavku schopní vyriešiť rýchlejšie a veríme, že aj k Vašej spokojnosti.