DOPRAVA ZADARMO pri nákupe nad 29 €

Výmena a vrátenie

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Ako je to s platbami pri vrátení tovaru?
Aká je lehota na vrátenie tovaru?
Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?
Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?

Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 14 dní od doručenia. 
Nárok na vrátenie tovaru zaniká pri produktoch, ktoré nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (napr. kozmetika, ktorá môže prísť do kontaktu s pokožkou, krémy, šampóny, dekoratívna kozmetika a pod.).

 

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom FORMULÁRA, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Do formulára nám uvediete:

  1. Dôvod vrátenia - nie je povinný údaj, avšak týmito informáciami pomáhate zlepšovať našu ponuku
  2. Detaily produktu, o ktorý nemáte záujem a želáte si ho vrátiť
  3. Kam si želáte vrátiť peňažné prostriedky

 

Formulár odporúčame zaslať v balíku s nežiadúcim tovarom na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu.


Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.

 

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle+421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@dr24.sk.

Ako je to s platbami pri vrátení tovaru?

Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašlame čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Aká je lehota na vrátenie tovaru?

Všetok tovar zakúpený na dr24.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť do 14 dní od doručenia. 

Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?

Tovar, ktorý si želáte vrátiť zašlite na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou alebo kuriérom). Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku s tovarom neposielajte na dobierku, takáto nebude prevzatá a odporúčame uchovať si doklad o odoslaní tovaru. Na vrátenie tovaru môžete využiť náš Formulár, ktorý bol súčasťou Vášho balíku, alebo si ho môžete stiahnúť TU. Pre rýchle a jednoznačené identifikonvanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s vyplneným Formulárom..

Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 2/321 154 74 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@dr24.sk.

 

Pre komunikáciu so zákazníckym centrom ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile. Tým budeme Vašu požiadavku schopní vyriešiť rýchlejšie a veríme, že aj k Vašej spokojnosti.